Oferta pracy – Asystent/ka Zarządu
W związku z ciągłym intensywnym rozwojem, nasz zespół potrzebuje ambitnego i gotowego na nowe wyzwania wsparcia.
Aktualnie szukamy energicznej, samodzielnej, zorganizowanej i zmotywowanej osoby na stanowisko Asystent/ka Zarządu. Praca na tym stanowisku wymagać będzie zapewnienia szeroko rozumianego wsparcia w codziennej pracy Członków Zarządu.
Brzmi jak idealne wyzwanie dla Ciebie? Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji.
Do głównych Twoich zadań należeć będzie:
- ścisła współpraca i kompleksowe wsparcie Zarządu w codziennej pracy,
- asystowanie i koordynowanie zróżnicowanymi projektami, wydarzeniami i programami na poziomie Zarządu,
- kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Członków Zarządu w bieżących projektach,
- realizowanie bieżących zadań związanych z trwającymi procesami,
- ustalanie i nadzór nad harmonogramem dnia pracy Członków Zarządu (prowadzenie kalendarza, optymalizacja czasowa spotkań, wyjazdów itp.)
- planowanie oraz organizowanie spotkań Zarządu oraz spotkań biznesowych,
- zapewnienie prawidłowego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Członkami Zarządu a pozostałymi komórkami w ramach struktury firmy,
- przygotowywanie i redagowanie pism, notatek, korespondencji, prezentacji, statystyk, protokołów ze spotkań oraz innych materiałów na potrzeby Członków Zarządu oraz asystowanie i monitoring realizacji ustaleń,
- aktywne wyszukiwanie nowych obszarów, w ramach których można poprawić efektywność pracy Zarządu,
- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
Skontaktuj się z nami, jeśli jesteś osobą, która:
- ma już za sobą pierwsze doświadczenia na podobnym stanowisku,
- jest doskonale zorganizowana, potrafi działać wielowątkowo równocześnie zachowując wysoką jakość pracy,
- umiejętnie organizuje swój czas pracy i potrafi samodzielnie ustalać priorytety,
- jest samodzielna i nastawiona na szukanie efektywnych rozwiązań,
- posiada umiejętności analitycznego myślenia, jest skrupulata i rzetelna,
- jest asertywna, stanowcza i odporna na pracę pod presją,
- potrafi przejmować inicjatywę i szybko reagować na sytuacje wymagające rozwiązania w krótkim czasie,
- z łatwością nawiązuje relacje, jest komunikatywna i otwarta,
- chce się rozwijać i uczyć nowych zagadnień, nie boi się podejmować nowych wyzwań,
- charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą, dynamizmem, zaangażowaniem i optymizmem,
- potrafi pracować w zespole oraz koordynować wiele zadań jednocześnie,
- zna język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym
Zapewnimy Ci:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
- interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- perspektywy dalszego rozwoju zawodowego wraz z rozwojem firmy,
- niezbędne służbowe narzędzia do codziennej pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na: rekrutacja@landtech.com.pl
W tytule prosimy wpisać: Asytent/ka Zarządu” CV – Imię i Nazwisko”.
W aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych w celach związanych z procesem rekrutacji w spółce Landtech, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”. Informujemy, iż administratorem danych osobowych jest Landtech Sp. z o.o. z siedzibą w Piastowie ul. Orzeszkowej 10. Dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych ani do państw trzecich. W związku z przetwarzaniem danych osobowych kandydatom do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz przenoszenia. W przypadku uznania, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). Podanie danych osobowych jest warunkiem udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, a brak podania danych może skutkować nie wzięciem pod uwagę aplikacji rekrutacyjnej”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Oferta ważna do dnia: 12.10.2018r.
Przedłużono do dnia: 23.11.2018r.
Przedłużono do dnia: 31.12.2018r.
Kontakt
Przejdź na stronę Kontakt i wypełnij formularz, zadzwoń pod numer 22 266 00 00 lub wyślij email biuro@landtech.com.pl
Kontakt